گردشگری

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل مرکز شهر دبی از هتلهای پنج ستاره معروف دبی با موقعیت جغرافیایی عالی خود پذیرای مسافران تور دبی می باشد تا خاطرات خوشی برای خود در دبی بسازند. مرکز آب گرم این هتل دارای خدمات ماساژ درمانی، سونا و جکوزی می باشد که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده نمایید. در هتل مرکز شهر امکان نگهداری کودکان نیز موجود می باشد. اگر نیاز باشد می توانید از هتل اتومبیل کرایه نمایید و از آن استفاده کنید. اتاق های مجهز هتل با پنجره های دو جداره آرامشی دو چندان را برای شما در تور دبی تعطیلات پاییز 95  فراهم می کنند. اگر به مطالعه علاقه داشته باشید می توانید از کتابخانه هتل استفاده کنید.

از دیگز امکانات هتل در تور دبی آبان 95 :

امکانات جلسه و ضیافت ،آرایشگاه, لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی , فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تهیه بلیط، رستوران ، پذیرش شبانه ،پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان  ، محل مخصوص کشیدن سیگار و ....

 

 

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل پولمن مال دبی یکی از هتلهای 4 ستاره مجلل دبی واقع در قلب شهر دبی می باشد.  این هتل دارای اتاق های دلنشین  با طراحی و دکوراسیون عالی همواره موجب نشاط و آرامش خاطر توریستان و گردشگران تور دبی می شود. اتاقهایی مجهزبه سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با گیرنده ماهواره، میز کار مناسب، چای و قهوه ساز ، همچنین مشرف بودن به چشم اندازهای تماشایی شهر از جمله امتیازهای این هتل لوکس می باشد. این هتل  کلوپ شبانه، استخر روباز و مرکز آب گرم به میهانان خود ارائه می دهد.رستوران هتل با سرو خوراک های فرهنگ های مختلف، از میهمانان تور لحظه آخری دبی پذیرایی می کنند که میهمانان می توانند در صورت تمایل، خوراک خود را در ایوان میل نمایند.هتل پولمن مال مستقیما به معروف ترین مرکز خرید شهر دبی یعنی بازار امارات دسترسی داشته و 20 دقیقه سواره، تا فرودگاه بین المللی و همچنین 15 دقیقه تا مرکز تجارت جهانی دبی فاصله دارد.

امکانات رفاهی هتل پولمن مال دبی در تور دبی پاییز 95 :

سالن بدنسازی، حمام، خدمات تسکین دهنده ماساژ , سولاریوم , پارکینگ رایگان , پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاو صندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و ...

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل پارک شالیمار دبی یکی از هتل های با کیفیت دبی است که می توانید با کمترین قیمت ممکن در دبی رزرو کنید. این هتل در فاصله چند صد متری بازار طلای دبی و در منطقه تجاری دیره واقع شده است.هتل پارک شالیمار دارای 68 اتاق است که هر کدام به سیستم تهویه ی مطبوع و تخت راحت مجهز اند.از امکانات خوب هتل وجود یک صرافی است که می توانید در تور دبی تعطیلات مهر 95 از خدماتش بهره مند باشید. اگر دوست داشته باشید دبی را به طور شخصی و با خودرو بگردید می توانید از خودروهای کرایه ای هتل پارک شالیمار استفاده کنید.

از جمله امکاناتی که این هتل به توریست های تور دبی ارائه می دهد شامل :

خدمات لباس شویی و اتوکشی , رستوران,تراس,دستگاه خود پرداز , تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی و... می باشد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی دبی در حدود 6 کیلومتر است. این هتل از ساحل های شهر فاصله چندانی ندارد و به آسانی می توان خود را به ساحل دبی رساند.

 

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل رفیع دبی

هتل رفیع دبی از هتلهای سه ستاره دبی در منطقه دیره می باشد که بهترین انتخاب برای مسافرانی است که علاقه مند به خرید البسه،تجارت و گشت و گذار هستند.این هتل تنها 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی و 15 دقیقه از مرکز تجارت جهانی دبی (WTC) فاصله دارد.هتل رفیع دبی در نزدیکی فروشگاه های بزرگ زیادی قرار گرفته، طوری که مسافران تور دبی پیاده میتوانند پیاده به این مراکز خرید دسترسی داشته باشند و پیاده و بسیار راحت به وسایل حمل و نقل عمومی، خور دبی (کریک) ،مراکز خرید، بانکها و امکانات تفریحی دسترسی داشته باشند.

اتاقهای این هتل در تور دبی مهر 95 کاملا مفروش شده و دارای سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، کمد لباس و میز و صندلی هستند. این هتل دارای روم سرویس 24 ساعته است و خدمات رختشویی نیز با نرخ اضافی عرضه می شود.امکانات هتل شامل مرکز تناسب اندام، سونا و جکوزی و اتاق بازی می باشد. غذاهای چینی،آسیای جنوبی, ،عربی و خوراکهای اروپایی به صورت سلف سرویس در رستوران این هتل در تور دبی 95 سرو می شوند.

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جزیره ناخا نوی پوکت تایلند یک جزیره کوچک و زیبا در شمال شرقی پوکت که گردشگران زیادی برای لذت بردن از طبیعت به آنجا میروند. مردم در این جزیره زیبا به پرورش مروارید مشغولند که گردشگران تور تایلند پاییز 95  می توانند باغ پرورش مروارید نادر دریای جنوب را ببینند و از مغازه های آن مروارید بخرند. ساحل این جزیره بسیار آرام و برای استراحت در تور تایلند تعطیلات پاییز 95 و  آب بازی بسیار مناسب می باشد.در این روستای کوچک رستوران هایی وجود دارد که غذاهای تایلندی و دریایی سرو میکند و میتوانید جت اسکی در تور لحظه آخری تایلند کرایه کنید و در ساحل آفتاب بگیرین و در هتل های زیبا و لوکس هم اقامت کنید. جنگل های سبز استوایی شن های سفید و دریایی آبی آرام این منطقه را به یک منطقه توریستی تبدیل کرده و در حال پیشرفت است.

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

جزیره کوه لانتا یک جزیره زیبا در پوکت می باشد که از دو قسمت تشکیل شده و دارای  آب زلال و سواحل آرام و بی دغدغه است زیرا این جزیره مثل جزیره فی فی و پوکت زیاد معروف نیست و در فصل شلوغی تایلند هم خلوت می باشد .می توانید در این ساحل تعطیلات آرامی را سپری کنید و از غروب و طلوع آفتاب در کنار سواحلش لذت ببرید. گردشگران تور لحظه آخری تایلند  معمولا برای رفتن به این جزیره با قایق از جزیره فی فی و پوکت میروند.قسمت غربی این ساحل دارای 9 ساحل زیبا می باشد که هم برای شنا و هم برای پیاده روی های طولانی مدت مناسب است و همچنین برای غواصان و یا کسانی که به غواصی در تور تایلند آبان 95 علاقه دارند مناسب است چون دارای سواحل مرجانی، چینه های آهکی، کوههای دریایی، برج ها و غارهای زیردریایی و مرداب می باشد. شما می توانید در تور تایلند تعطیلات آذر 95 حتی با اجاره موتور یا ماشین از شمال تا جنوب این جزیره را به ماجراجویی بپردازید.جاده ای آسفالته از شمال تا جنوب این جزیره، به موازات ساحل کشیده شده است و از طریق آن می توانید به مراکز پارک ملی مو کوه لانتا و برج فانوس دریایی در انتهای جنوب،در تور تایلند آذر 95 دسترسی داشته باشید. درست در جنوب کوه لانتا جزایر کوه نگای، کوه کرادان و کوه موک قرار دارند که سواحل همه آنها به یک اندازه شگفت انگیز هستند.

 

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید گیسورن پلازا در بانکوک، از بهترین و جالبترین مراکز خرید بانکوک تایلند می باشد و  بهترین مارکهای تایلندی و بین المللی در بوتیک ها و مغازه های این فروشگاه وجود دارد.اگر به دنبال اجناس شیک و لوکس در تور تایلند تعطیلات آذر 95 می گردید ، مرکز خرید گیسورن پلازا ( Gaysorn Plazza)، بهترین گزینه می باشد زیرا طراحی عالی و اختصاصی ، همراه با نوآوری جدید را تنها در این فروشگاه می توان پیدا نمود. در کنار تمام این فروشگاه های شیک و مدرن، می توانید در تور تایلند آذر 95  از غذاهای لذیذ رستوران های این مجموعه استفاده کنید.بازار گیسورن پلازا بانکوک تایلند ،شاید در ظاهر کوچک به نظر برسد، اما مغازه های مشهور، پر زرق و برق، و اجناس شیک و مد روز را در خود جای می دهد.در این مرکز خرید بانکوک، محصولات لوکس در کنار مارکهای معروف گوچی ، آرمانی ، دیوار ، فندی و بربری و مارکهای تایلندی مانند فلانا (FlyNow)  و … در تور تایلند 95 عرضه می شود.

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل سیوالای سیتی پلیس پاتایا تایلند در 700 متری خیابان Walking در پاتایا واقع شده است. این هتل 3 ستاره در یک کیلومتری ساحل جومتین و همچنین 1.5 کیلومتری مراکز خرید پاتایا واقع شده است. هتل سیوالای سیتی پلیس از اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های ضد صدا تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل سیوالای سیتی پلیس از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور تایلند عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، سیستم برودتی و گرمایش عالی ، روزنامه ، گاوصندوق ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع می باشد. خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل سیوالای سیتی پلیسگزینه ایده آل شما در تور لحظه آخری تایلند باشد. صبحانه به صورت روزانه به صورت بوفه ارائه می شود همچنین چندین رستوران و کافه در چند قدمی هتل سیوالای سیتی پلیس قرار دارند که میهمانان تور تایلند تعطیلات آبان 95 می توانند از صرف غذاهای دلپذیر آن جا لذت ببرند.

 

 

 

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

هتل رویال کلیف پاتایا تایلند یک تفریحگاه ساحلی معروف پاتایا می باشد که در یک محیط دور از هیاهو ،مجلل ،مشرف به تنگه واقع شده است و با جنوب پاتایا تنها 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 5 ستاره در 800 متری مکان های دیدنی و تاریخی شهر قرار گرفته است. شما می توانید در تور تایلند آبان 95  از انواع تفریحات مانند زمین تنیس ،اجاره دوچرخه ،خدمات سونا ،آبگرم وماساژ، اسکواش ،بیلیارد واستخر کودکان استفاده و لذت ببرید. پنج رستوران هتل برنده از طرف مجله Spectator نیویورک گردیدند. رستورانها انواع غذا از استیک ،ایتالیایی،اروپایی , تایلندی و چینی را سرو می نمایند. مجموع رستورانهای هتل رویال کلیف 10 عدد می باشد که به سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی می پردازند. وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها لحظات خوشی را در هتل رویال کلیف در تور تایلند 95  داشته باشند.

همچنین از دیگر خدمات هتل رویال کلیف پاتایا :

سرویس نگهداری کودکان , صرافی و خود پرداز , یک اتاق جلسه کاملا مجهز , اتاق های لوکس، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت واتاقهای VIP می باشد که همگی این اتاق ها با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن مجهز می باشد ،گاو صندوق ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد.

 

 

  • mali mohamadi
  • ۰
  • ۰

یکی دیگر از هتل های 3 ستاره و بسیار مناسب از نظر قیمت و امکانات می توان به هتل ریفیل نو هاستل بانکوک تایلند اشاره کرد. این هتل لوکس تنها 30 دقیقه با فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi وهمچنین 20 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل ریفیل نو هاستل دارای40 اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. این هتل اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان ارائه می دهد.میهمانان تور تایلند می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند و در باغ جذاب و دیدنی هتل قدم بزنند و از زیبایی های آن لذت ببرند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین تور تایلند مهر 95 می باشند. در هتل ریفیل نو هاستل غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام 24 ساعت روز سرو می شوند و این هتل با ارائه سرویس بی نظیر توانسته است گردشگران زیادی را به خود جذب کند که آمیزه ای از آرامش و راحتی را به میهمانان ارائه می دهد.

هتل ریفیل نو هاستل بانکوک تایلند

 

هتل ریفیل نو هاستل بانکوک تایلند

 

هتل ریفیل نو هاستل بانکوک تایلند

  • mali mohamadi